sobre la pell

Ja fa molts dies que pensava en el que guanyen les joies quan se'ls hi posa una pell a sota. Així que em vaig plantejar fer una sessió de fotos, només vaig haver de "demanar-ho". Una de les meves companyes de taller (l'Ana Vivero i els seus tocats) també en volia fer una, així que vam unir esforços i amistats per poder-la tirar endavant. La meva gran amiga Aina Pla Planas en va fer de fotògrafa i ens va cedir l'espai per fer les fotos. Una altra gran amiga, l'Estefania Vaqué, ens va maquillar les precioses  Irene Minovas i Irina Rodríguez que van fer de models; amigues també! No fos cas que fos massa professional tot plegat....
Me n'alegro molt de tenir amigues que els hi agradin els saraus.
Molt contenta del resultat, aquí en teniu un tastet:


 























No hay comentarios:

Publicar un comentario