Inhorgenta 2014






L'experiència d'haver estat en aquesta fira ha sigut un avenç en el meu camí. He tingut la sort de conèixer a l'Ariadna i l'Isabel amb les que he compartit aquest viatge. Em treballat juntes per dissenyar, pensar, organitzar i programar la nostra exposició a l'estand de la fira. Estem molt contentes de quin va ser el resultat final.




Ha estat increible poder mostrar i explicar el meu projecte "La força del vent" a tots aquells que han vingut a l'estand. Veure la reacció de la gent envers el que faig em posa els pèls de punta. Per mi és una mescla entre eufòria, por i adrenalina. Després d'una setmana d'haver-se acabat la fira segueixo contenta, jo i les meves joies em vist món i el món ens ha vist. 
He tornat encara més (si es pot) convençuda del que faig!



No hay comentarios:

Publicar un comentario