Fa uns mesos vaig cedir les meves col·leccions perquè les pogués portar la Mabel Martí; la coneixeu? És la presentadora del programa Camí particular, de BTV. És un programa de dotze capítols (un cada setmana i ja en porten alguns) on descobreixen un personatge famós cada capítol (actors, cantants...) que viuen a Barcelona. L'equip d'estilisme del programa va decidir fer servir les meves joies en la majoria de capítols, i això em va fer estar molt orgullosa de les meves peces! Suposo que de tan en tan se m'oblida el valor que té la meva feina.
Dons per primer cop, aquest dimarts a les 20:30 h. (és quan fan el programa per BTV) vaig veure un dels capítols de Camí particular, i quina emoció veure el conjunt Estefania per la tele! mare meva! Va ser com si de cop m'adonés realment de la possibilitat que tenen les meves peces de vestir. 

Si voleu veure algun capítol dels que ja s'han emès, aquí teniu el link: 

I aquí us deixo alguna imatge perquè aneu fent boca:




2 comentarios: